Sliten eller död? De är frågan!?

Julafton är inte ens här än och jag är sliten..... Trött, julklappshysteri som jag dock själv skapar, jobbet är hysteriskt, packning till ÅRE, bilen ser ut som 7 svåra år..... Sunes sommar släng dig i väggen, sunes vinter blir bättre film.. storhandlingar, barn med kräksjuka, själv har man nån släng av laxeringsmage, Thomas är trött, jennifer är kär och saknar Gustav redan innan vi åkt, barnen pratar om någon "j---la tomte" och jag har varken köpt dräkt, mask, säck och vad man nu ska ha... Statoil imorgon bitti.... Thanks god for statoil. Stressmage, stresshuvud, stress i ryggen som värker och har gjort de i 2 veckor. Fortfarande julklappar kvar att handla som ska inhandlas på internet vars hemsida ligger nere pga av att ALLA tydligen köper sina julklappar där.... Puh.... Vad är de fär fel på present kort!? släktingar/familj/vänner som ringer hysteriskt hela dagarna och jag hinner verkligen inte svara för de är så mycket. En fest som är planerad vars inbjudningar ska skickas, När ska jag hinna? Jag sov inte en endaste timme i natt..... Nu ska jag lägga mig i sängen snart efter att ha hängt tvätten, plockat ur diskmaskinen, packat en bikini och tagit mina piller.... lugnande..... Hjälp mig någon... Jag älskar ju julen men varför blir de alltid sån kaos???

// PuhPuff

Kommentarer
Postat av: Vero

Men gumman då... stressa ner nu!!!

Snart ses vi i fjällen, där får du verkligen se till att vila upp dig! Ordentligt!!

Massa kram sålänge :)

2008-12-23 @ 13:03:15
URL: http://vejjro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0