Poor, Spel & Droger??

Många bollar i luften!
Jag måste börja jobba!!!!   Detta börjar bli trist..... Jag håller just nu på att kollar upp både de ena och de andra..... Har kontakt med FÖÖR många mäklare att jag snart blandar ihop allt....   Kollar, cafeer, lunchrestauranger, fastigheter, tobakar, inredningsbutiker jag ALLT kan man nog säga..... Tror dock innerst inne att de är fel brancher... Man ska syssla med POOR, SPEL och DROGER egentligen... Men men det känns inte HELT rätt!  ; )  
  
Ja man är ju alla fall känd ibland sthlms mäklare snart om inte annat.... Dom tror nog säkert att jag är världens oseriösaste köpare då jag kollar de mesta bland brancher... Finns liksom ingen röd tråd..... Ha ha Men har de någonsin funnits röda trådar i mitt liv?? Nehej tänkte väl de....  

Funderar på att köpa en bank? Får man pengarna i banken då??? En annan fråga jag har....   Ja ja då blir de till att fortsätta "jobba" nu då! Kanske ska ringa FAXEN och kolla om han också har nåt till salu!? (Internt skämt igen )  



// A - Mäklar PUFFEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0