Bangkok-Sickla, Same same but different

Alla har väl hört om demonstranterna som tagit över Bangkoks flygplats... Mina svärföräldrar skulle landat på Arlanda i morse men befinner sig alltså kvar i Banggkok.... Kan inte flyga därifrån nu ju.... Dom är som tur va inte instängda på flygplatsen utan sitter på hotell inne i stan... Lite olyckligt då Thomas farfar är mycket gammal och sjuk och Thomas pappa vill "hinna" hem.... Jag önskar jag kunde byta plats med dom... Jag skulle inte ha några problem alls med att sitta nere i Bangkok....  

 

Nu ska jag iaf åka bort en liten stund till ett mer exotiskt ställe.... Med LINA.... Vi ska till SICKLA och shoppa.... Jag måste köpa ett par advenstakar..... och lite kläder tror jag..... Ska försöka pruta, som man hade gjort i Bangkok....  

// A - PrutPuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0