Hemma igen, va kallt ni har de...


Ja nu är man hemma.... Vaknade 05:00 i morse, legat i sängen kollat på TV, duschat, sätt på tvättmaskiner och nu är klockan 06:45 men jag tror den är typ 10 på förmiddagen. Somnade tidigt igår så nu e man ju pigg.. Det var ett extremt intressant program jag vaknade till i morse på TV.n.. Hmm... Ärligt talat så VAR de intressant att e vad mycket psyko människor de finns....  Handlade om sexuella andningslekar, folk dog och hade sig.... Helt stört men intressant att se...  

Resan hem gick bra iaf, som vanligt sov hela planet utom jag.. Jag hade även oturen att ha en surkärring till flygvärdinna som vägrade servera mer än 1 alkoholgrej i taget. Smart som man är beställde jag då en whiskey på Thomas som jag skulle ha. Thomas skulle även ha en cola som han ville ha. Kärringen häller då whiskeyn i colan och ger till Thomas. Allt för att sabba för mitt whiskeyintag. Jag vill inte ha whiskey i cola. Thomas somnade om och jag satt och var förbannad.  

Landade 06:00 igår morse. Lite segt.. Hem, åt frukost sen bädda vi ner oss i sängen och vilade lite. Jag sprang mellan tvättstugan och sängen hela dan ch vi bara tog de lugnt...... Sen åkte vi in till LA CUCINA och åt middag med mamma&pappa och firade Fars dag. Kom hem vid halv 9, vi slocknade direkt.  

Jag slutade även röka i BANGKOK. Har tänkt att ring ERKI & LINA nu enda sen jag kom hem men de tar i.... Jag tänker på cigg då och vill gå ut och röka så de har vart lättast att låta bli... Att ringa alltså... Men jag ska ringa idag, kan ju inte sluta med allt.... ; )  

Imorgon ska jag flytta till MORNINGTON HOTELL i Bromma.... Ska gå på kurs på solvalla i 3 dagar... Lära mig allt om travhästar... Spännande kan tyckas men jag gillar ju inte hästar....   Nä en frukost på den här bloggen sen kanske man snart kan börja ringa folk... Klockan är väl 07:00 nu och de är ju dax för folk att gå upp!

// A - MorningPuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0