Party ON


Ikväll har jag och min svägerska INGELA och Thomas kusin DIANA träffats på en lite festplanerar kväll! Vi ska ha Party i januari-februari på antingen KUMLA HERRGÅRD eller TYRESÖ SLOTT....
Vi ska ha TEMA. Vi ska bjuda in 15 par var per par vilket blir ca 7,5 par jag ska bjuda in vilket gör de jäkligt jobbigt att välja ut VILKA jag ska bjuda! Man måste priotera nu va och de är inte lätt så ni som inom närmaste veckorna får ett inbjudningskort i lådan ska VERKLIGEN känna er utvalda och hedrade till denna inbjudan.... FAKTISKT.
Jag skulle vilja bjuda in alla jag känner MEN de funkar inte riktigt! Vi kommer bli 90 om alla kommer vilket är ENOUGH för de flesta SHYSSTA partylokalerna.....  

Jag verkligen ÄLSKAR att ha fest!!! Åh vad detta kommer att bli skojsigt! Och de bästa är att alla vi 3 är lika galna vad gäller konstiga ideer och tankar så det känns som om denna fest skulle kunna spåra ur till de bättre hållet redan innan festen börjat.... Hi hi....   


 

// A - PartyPuffen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0