Piffs & Erkis UTE kväll!??

Ja här sitter man nere i Thailands regnskogar och får ett sms för ett par dagar sen från Piffen som skriver att hon och Erki haft en kanon ute kväll i sthlm. Hon skickade de 05:00 svensk tid vilket innebär 11:00 min thai tid.... Sen svarade jag på de men jag har inte fått någon redogörelse över hur de "gick" vill ju mest veta om ERKI har fått tag i nån Storbonde eller någon gladiator eller om de är ERKI&FADDE=SANT..... Man har ju inte så mycket koll nu.... Köpte Aftonbladet i fredags men tror ni de fanns någon sån där FADDE BILAGA??? Nej nej Klick har inte hittat hit.....

Ja ja Piff nu får du allt ta och nyktra till och skriva ett inlägg!!! Ni vet hur jag har de i regnet men hur har ni de i snöstormen undrar jag nu!

// A - Nicke Nyfiken PUFF

Kommentarer
Postat av: Erki

Ingen Fadde för min del tack!!!!

Men däremot har storbonden och kossan separetat..hehe..och det var ABSOLUT inte mitt fel...hehe...

2008-11-03 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0