Sista veckan i korthet....


Gud nu var de en vecka sen igen som man skrev ett blogginlägg... Kommer då aldrig bli upptäckt som bloggare iaf, den saken är säker... Kom hem från ATG kursen förra torsdagen... Blev en exklusiv måltid på SILVERADO den kvällen... Det är ju för övrigt på SILVERADO vi firade alla hjärtans dag så va fan SILVERADO strålar ju KÄRLEK.

På fredagen var Thomas iväg med jobbet på kvällen och jag hade barnen. Jennifer var hos Tove och Erika kom över med TINDRA. Barnen lekte, vi lagade 3 sorters mat... Alla fick bestämma och de blev slutligen  

Panerad torskfile men pommes frittes och remouladsås,
Pannkakor med sylt och
Oxfilefondue med vitlökssmör...  

Barnen var överlyckliga! Sen somnade dom av utmattning i sängarna. Jag och Erika satt som 2 lik i soffan och tittade på alla fredagsprogram som gick. Idol, extra extra, fredag hela veckan med mera.... Jag satt i de ögonblicket och funderade och insåg att vi är inte så unga längre.. Snarare jävligt gamla... För 10 år sen var de fullt ös, nu sitter man hemma med massa små barn en fredags kväll och tycker alla program på TV är ur intressanta!

Det går utför..... Jag har för övrigt i helgen som var köpt ÖGONkrämer att smörja in mig med runt ögonen så man slipper rynkorna...  

Lördagen, åkte till tjejernas gymnastik kl 10 som började klockan 09. Inte bra, där stod dom förväntansfulla i balettdräkter och uppsatt hår och mokasiner i rosa... Hmm.... Styrde upp detta med att ringa CARRO som klädde NOVA också till gymnastik/dans prinsessa och vi åkte dit och hade egen gymnastik. Thomas var mest bakis och låg i soffan, Fredrik jobbade hela helgen, carro drack kaffe och pratade i 300 blås och jag försökte styra upp en gymnastik med de 3 tjejerna och KENZO som promt skulle vara med.... De var kullebyttor och hopp från soffa ner i liten hundkorg, handstående med mera... KENZO uppskattde detta väldigt mycket då alla nu var i hans höjd eller på golvet och lekte....  

Lördag kväll, jag och Thomas var på 50 års fest som började mycket lugnt och slutade mycket vilt vid halv 3 på natten. Thomas fick släpa mig till taxin, jag ville fortsätta dansa och fortsätta äta korv och var i full gång! Hade de ju kanon trevligt! Bara jävligt jävligt röksugen..... Men de gick BRA!  

Söndagen uhhhhh........
Vaknade i Cornelias säng då hon snodde min 05:00.... Vaknade 08:00 av att barnen tände lampan och skulle kolla var jag låg någonstans och sen skulle båda två upp i min 90 säng och mysa med mig... Mmmmm mysigt... Mycket mycket mysigt.... Precis vad jag drömde om 08:00 efter denna fest....  

Eftermiddagen stack vi in till Hovet med tvillingarna och såg AIK-BJÖRKLÖVEN. Jag lärde brudarna allt jag kan om hockey och om AIK. Dom satt och skrek AIK och hata bajen och löven och hade full  koll på vilka som gjorde mål var och när och vilka som var utvisade pga av KNUFFING som vi kallade de....  

Måndag.... JOBBADE!!! Hela dagen.... Sen blev de italiensk buffe framför fotbollsgalan......(Och en flarra vin med Ingela & Stefan!!!); ) Tisdagen JOBBADE!!!!!!!! Hela dagen..... Sen blev de Bio med älsklingen, James Bond... Onsdagen är de nu ja och jag ska nu åka och JOBBA!!!!!!! Hela dagen!! Jag jobbar hela dennna vecka, ledig nästa vecka..... sen veckan därpå blir de hårdkörning! Då ska jag jobba inne i butiken och ha hand om lite avdelningar och beställningar samt lära mig butikschefens jobb för att kunna sköta butiken när han är på semester. Han drar 14 dec så jag ska vara i butiken DECEMBER och se till att allt flyter och jag måste jobba arslet av mig, de är ju jul och allt....Men detta ger mig lite flaschback från ICA tiden så de ska faktiskt bli jäkligt kul! Men fram tills dess har jag bara hand om min BEBIS spelbutiken....  

Nästa helg drar jag, Lina, Erika och Veronica till COPENHAGEN, vilket ska bli grymt NICE.... Köpa julklappar och allt! Undrar om LEGO är billigt!? Funderar på att i sådana fall ge LEGO till alla jag känner.....

// A - CaterpillarPUFF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0