SpelTorsk

Ikväll har vi nu alltså vart på solvalla och spelat på hästarna! Vart i stallet och hälsat på de läskigt stora hästarna, pratat med några stjärnkuskar och sedan då ätit god mat, druckit gott vin, jag och EMMA beställde i vanlig ordning in champagne och folk undrade om vi vunnit och firade... Jag och EMMA hade som bäst 3 rätt som inte ger ett skit samt lite enstaka Vinnare&platsare med vinster på en 100 lapp hit och dit men vi tyckte de var bra att ligga bra till med champagnen IAF vi vann!  

Träffa pappa som också var på plats.... Men vi hann bara säga hej i 1 min, hektiskt de här. Men solvalla är iaf kul! Jag önskar jag hade mer vänner som ville bli med mig hit! För de är jäkligt trevligt!  

Annars har vi suttit i en kurs/konferens lokal hela dagen. Pratat ATG omsättning/ekonomi/redovisning/andelsspel/bingolotter och gud vet allt! Jag ska spela BINGOLOTTO på söndag iaf! För jag FICK en lott idag! ; )  

Annars är jag mest sugen på att åka hem och fixa i spelbutiken och få ordning på ett och annat! Höja omsättningen och bli SPELTORSK!!!   Nu ska jag bädda ner mig här på mina exklusiva 20 kvm på mitt enkelrum, släcka lampan och stänga datan och hoppas de inte landar fler plan på BROMMA ikväll/natt...   Kramelikram

// A - TorskPuff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0