Toto Hästar


Idag har jag jobbat! Vilket medför ekonomiska besvärande problem för mig....  I veckan när jag jobbade köpte jag in mig på 2 hästandelar på 2 hästar i RIXALLSVENSKAN så nu är jag delägare på 2 trav hästar....

Idag gjorde jag ett V75 system för 2700:- som än så längde dock ser rätt lovande ut.... Men de är ju närmast livsfarligt detta jobb.... Man spelar på allt, man drar lite kort här och där och vips så har man bränt ett par tusen per arbetsdag... JA JA Men man lever en gång och kanske blir man miljonär i livet också....  

(Enligt de kinesiska horoskopet så blir en APA till stor chans miljonär någon gång i livet) Och gissa vad jag är? Detta är min rygg: 

  Thailand Hösten-08 479  

Jag är ju både APA & SKYTTE så snart haglar miljonerna in.. Följer V75an på internet nu...... Spänning spänning

// A - TotoPuff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0