Trötter....

Guud jag är sååå trött..... Hämtade Jennifer hos Tove i natt vid halv 12... Sen hem, la mig i sängen.... Någongång vid halv 1 tiden kommer Thomas hem från SOLVALLA och GOLDEN HITS glad i hatten! Sen kunde vi inte sova.... Vid 4 satte Thomas på tvn... Jag försökte sova men de gick inte... Känns som om jag legat vaken hela natten....

Så idag känns de som om jag är bakis fasst jag inte druckit bara för att jag är så trött... Puh...   Snart lunch med PIFF, sen jobba undan lite i spelbutiken.... Sen kanske BIO med Sussie ikväll.... Puh.... Att jag alltid ska boka upp mig så.....  

Jag är jätte sugen på att julpynta! Nästa vecka ska jag göra de! Sätta amaryllisar, hyacinter och enar i krukor. Upp med ljustakar och jultomtar! Ska bli mysigt!       

// TrötterPuffen

Kommentarer
Postat av: MalinSvenssoon.blogg.se

Gratisbio är en jättebra sida där poäng=presentkort. Välj bland biobiljetter eller presentkort på bland annat H&M, Kicks, Stadium, Mio och många fler! Bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



Genom att ange "M0lle" som värvare får du 75poäng som välkomstbonus!

2008-11-20 @ 10:17:39
URL: http://malinsvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0