Västerort

Ja man hann knappt komma hem från Thailand så var de dax att åka igen... Denna gång bar de av mot de exotiska BROMMA. Mornington hotell next to the airport... Jävla drag här måste jag säga,,,, Landar ju plan varannan minut och dom flyger ungefär 2 meter ovanför hotellet så man kan tyyyp vinka till passagerarna på planen....  Livsfarligt enligt mig.... Tänker bara på al quida och tvin towers attacker när jag bor här....  

Är på ATG kurs, vi får lära oss allt om hästar, olika spelformer och annat spännande.. Jag tror de finns risk för att man blir speltorsk efter en sån här utbildning... Jag har blivit lite sugen nu på att spela på hästar... Tror de ska bli min nya hobby...  
Har hittat en vän på kursen iaf... Vi har likadana GUCCI väskor och har mycket gemensamt... Snabba bilar, snygga bilar. Hon bor i Helsingborg och har just köpt en spel butik. Dom andra tycker nog vi är lite udda... Dom tog en öl i baren på hotellet ikväll medans jag och EMMA tog in en flaska TATTINGER champagne att dela på... Ja ja vi hade iaf mycket trevligt... Skönt när man hittar någon man kan snacka med när man befinner sig på ett hotell i bromma mitt bland okända människor och en massa hästar i stall...  

Imorgon blir en lååång dag.... Kurs hela dagen från tidiga morgon.... Sen ska vi äta middag på solvalla och spela på loppen och sen blir de väl en taxi till hotellet sent... Stannar i västerort eller norrort eller var jag nu är enda tills torsdag kväll...   Allt går bra med rökningen iaf... Alla vettiga människor röker ju.... Som på kursen tex.... Alla som är normala röker... jag känner mig fortfarande som en rökare så jag har stått där ute med rökarna varje rökrast och tagit en snus istället... Men de känns iaf helt okey med rökningen... Jag är jävligt duktig! Har ju tom testat detta med att dricka skumpa och sprit ikväll utan ciggaretter... Kompis jag är bra !  

Nä nu ska jag nanna och stänga ner laptopen och försöka somna mellan 2 landningar på bromma....

// A - BrommaPuff

Kommentarer
Postat av: mammAnn

Du är helduktig som kan vara mitt ibland rökarna ,kämpa på livet är inte alltid enkelt men du kommer få kredit senare i livet av att du slutade röka ,må så gott kramisar



2008-11-12 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0