Vinner nog nästa gång....

Ja igår vann jag faktiskt 153:- Hade 5 rätt som ger utdelning MEN den var inte så bra igår.... Så mina 2700 åt H-vete! Så kan de gå! Nu ska jag pimpla i mig sista kaffet sen ska jag till Thomas stora butik och jobba..... Vart inringd så de är bara att ställa upp.... Det ljuva SUE ELLEN livet är nu över.....  

Åh jag kommer ihåg alla dagar som Sue ellen men dom är över nu....  

Mina lösögonfransar har lossnat till 90 % och mina riktiga fransar också för den delen vilket gör att det ser ut som om jag är döende eller sjuk i någon hemsk sjukdom.... BARA igår gick även 2 av mina extremt långa gel naglar av..... Den ena råkade jag köra in i en vägg och nageln studsade rakt ut och in i Thomas panna... Han tolkade de som ett enklare mordförsök och är nu allmänt livrädd för mig och mina 8 kvarvarande naglar....  

Hälsa på mamma och pappa igår kväll i deras nya lägenhet som var sjuukt fin!!! Jag skulle kunna flytta in vilken sekund som helst... Carro ville också flytta in så vi kanske gör de.... ; )  Dom hade en vit RUND soffa i vardagsrummet som var jätte shysst! Svart matbord som var ascoolt och på de hade pappa&mamma köpt 2 playstation 3 för att kunna se Bluerey filmer.... Mina föräldrar är så trendiga! ; )  Själv fattar man ingenting.....  

// A - Poor puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0