Attans också...

Vaknade idag,,,,, på samma sett som igår.... Moln överallt... Solen finns inte.. syns inte.... bedrövligt.... Vi har haft en sol dag sen vi kom ner.... Det är ju under all kritik.... Gud vad jag saknar solen.... Har nästan gått en vecka nu sen vi kom och 1 soldag av 7 är inte bra alls.... Vad är de som händer....??  

Thomas har varit på golfbanan alla dagar sen vi kom ner.... Göran likaså sen dom kom ner.... Svärfar har fullt upp med att åka moppe och köpa/serva oss brudar med pizza, donuts, postning av vykort, inhandling av öl, inköp av badleksaker och dyl....

Jag, Veronica, Jennifer, Tove och Svärmor har vart på stan, legat under molnen på stranden, legat under molnen vid poolen, internetar, sitter och funderar på när sol-fan ska komma fram osv....  

STERLING AIRLINES gick i KK för ett par dagar sen fick jag höra.... Bra att vi har en resa ner till Köpenhamn med dom sista helgen i november.... Jätte bra! Har försökt ringa banker och krisforum men inte lyckats få tag i någon som kan se till att våra pengar kan få komma tillbaka in på kontot igen.... Får försöka idag igen men nu när jag har dag har ni där hemma natt så timmarna man kan ringa banken på är begränsade och oftast är de dom timmarna man kan ringa på som man befinner sig ute på krogen med för mycket singha i kroppen... Jag menar man måste numer planera sitt alkohol intag efter bankernas tider.... Gud va INTE SEMESTER de känns...  

En bra sak är att Jag har hittat mig ett par nya solbrillor då jag och de gamla brillorna ska vara med på spårlöst försvunnen nästa säsong... Mina nya är ett par DIOR med guld lite här och där.... Åh....
 

 

Dom är så fina och var så dyra att jag inte vågar använda dom..... Dom ligger i sitt fodral i sin dior ask... Kanske vågar ta upp och putsa dom någon dag..... Men dom gör mig lycklig iaf i detta molniga NEGGO thailands väder....  

Nej nu ska jag doppa mig i poolen för de är tryckande varmt idag

// A - PuffieDior


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0